Logopedagogika - holistični vzgojno-izobraževalni pristop za 21. stoletje
Spoštovani pedagoški in strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju, spoštovani starši!
Šola in vrtec sta v Republiki Sloveniji v veliki meri izgubila strokovno avtonomijo in integriteto. Pedagoško dostojanstvo klone pod pritiski sistemske permisivne paradigme, približevanje pomena in lepote novega znanja pa je postalo nepomembno. Še več, cilj nikoli ne bi smel biti samo izobrazba ali podano znanje, ampak tudi celovito razvita in integrirana osebnost. Pomen vzgoje se je povsem izgubil.
dr. Sebastjan Kristovič

dr. Sebastjan Kristovič
Pereča vprašanja vzgojno-izobraževalnega sistema v Sloveniji
Vprašanje avtonomije šole in vrtca
Vloga in pomen vzgoje v vrtcu in šoli
Duševno zdravje otrok in mladostnikov
Zaslonska zasvojenost in škodljivi vplivi družbenih omrežij
Predstavitev izsledkov ARRS projekta Holističen vzgojno-izobraževalni proces in krepitev duševnega zdravja in znanstvene monografije.
Celovita prenova vzgojno-izobraževalnega sistema v Republiki Sloveniji (smernice in strateški dokument). Smernice UNESCA in Evropske komisije.
Logopedagogika: Holistični vzgojno-izobraževalni pristop za 21. stoletje.
On-line!
Ob prijavi prejmete na vaš e-poštni naslov individualni link za dostop do srečanja.
Sodelujoči:
Izr. prof. dr. Sebastjan Kristovič
Prof. dr. Gordana Buljan Flander
Gregor Pečan
Asist. Jasmina Kristovič, mag. ZDŠ
Doc. dr. Polonca Pangrčič
Cilj vzgoje in celotnega vzgojno-izobraževalnega procesa je celovito delujoča, osmišljena, avtonomna in zadovoljna oseba v skladu s trenutnimi razvojnimi značilnostmi. Otroka moramo videti kot telesno, duševno in duhovno bitje. V skladu s tem pa mora tudi vzgojno-izobraževalni proces potekati tako, da celovito zajema, skrbi in razvija vse tri razsežnosti. Zato je ena izmed ključnih nalog in obenem izzivov pri prenovi vzgojno-izobraževalnega sistema razvijanje veselja in strasti do učenja ter skrb za celoviti razvoj otrokove osebnosti. To je dobro ubesedil antični velikan Platon: ´Mlad človek ni prazen lonec, ki ga je treba napolniti z znanjem, temveč ogenj, katerega je potrebno prižgati´.
dr. Sebastjan Kristovič

28 komentarjev